Переконливе прохання, при отриманні товару відразу перевірити його на наявність дефектів і відповідності параметрам замовлення.
Ви можете обміняти / повернути куплений товар протягом 14 календарних днів з моменту здійснення покупки (крім товару з дорогоцінних металів і каменів).
Зверніть увагу, що деякі товари ви можете повернути тільки після того, як надасте його в офіційний сервісний центр відповідного виробника. Спеціалісти сервісного центру безкоштовно проведуть діагностику товару і видадуть відповідний висновок. Якщо в ув'язненні буде вказано, що товар не був у використанні, Ви можете пред'явити його в наш магазин для повернення або обміну. Якщо в ув'язненні буде вказано, що товар пошкоджений або для його подальшої експлуатації необхідний ремонт, товар не можна обміняти або повернутий. У разі, якщо товар не має механічних пошкоджень, але виявлений дефект, який не підлягає ремонту, Ви можете повернути товар і обміняти його на інший або забрати Ваші гроші.
Ви можете повернути товар, якщо дотримані наступні умови:
- Збережений товарний вид: упаковка, ярлики, наклейки присутні в повному обсязі, а товар не має слідів використання і зовнішніх пошкоджень (потертості, подряпини, відколи).
- Присутні всі документи на товар (гарантійний талон, квитанція про оплату або товарний чек, що підтверджують покупку, інструкція);
Якщо куплений у нас товар вийшов з ладу з вини виробника в гарантійний період і товар не підлягає ремонту, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Товари, що не підлягатимуть поверненню:
Товари з дорогоцінними каменями, ювелірні прикраси не полежати поверненню, прохання при отриманні товару дуже уважно його оглядати
ЯК ПОВЕРНУТИ У КИЄВІ Для повернення товару в Києві Вам необхідно під'їхати в наш офіс, попередньо зв'язавшись з нашими менеджерами та погодивши дату і час Вашого візиту.
ЯК ПОВЕРНУТИ У РЕГІОНАХ Повернення товару з регіонів відбувається шляхом відправки товару будь-якою кур'єрською службою, попередньо погодивши з нашими менеджерами ПІБ одержувача.